21 Ağustos 2013 Çarşamba

A.Ş.K 1.Bölüm Tanıtım Fragmanı

Büyük bir sabırsızlık ile beklenen ve bekleyenlerine fragman sürprizi yapan ”A.Ş.K” dizisi izleyenlerine eylül ayında çok güzel bir dizi hazırladıklarını söyleyebiliriz. Dizimizin Aşk ağırlıklı ve sevginin gücünü hissettirecek ve aynı zamanda izleyicileri ile güzel bir bağ kuracaktır. ”Aşk Dizisi” ilk tanıtım fragmanı yayınlandı ve bizler hemen sizler ile fan sitemiz üzerinden paylaşmayı uygun gördük. Çok ummalı bir çalışma halen devam etmektedir.
Hazal Kaya‘nın yeni dizisi olan A.Ş.K gerçekten izleyicilerine harika bir dizi ile yeni sezonda merhaba diyecek. Bu arada fragmanda geçen konuşmalar çok hoşumuza gitti, sizlerinde hoşuna gideceğini düşündüğümüz için sizler ile bu geçen konuşmaları yazılara döktük. Umarım beğenirsiniz ayrıca fragman hakkında yorumlarınızı da fan sitemize bekliyoruz. Herkese şimdiden iyi seyirler dileriz…

Aşk Dizisi 1.Tanıtım Fragmanı


-Sevgilim, kapat gözlerini geniş bir salondasın
-Ne işim var burada benim?
-Üstündekilere baksana böyle jilet gibi olmuşsun bir sürü davetli herkes sana gurur ile bakıyor.
-Sen peki sen neredesin?
-Bende oradayım bembeyaz danteller içinde
-Arza çok güzel olmuşsun.
-Şebnem!
-Şebnem ile evleniyorsunuz, bende izliyorum köşede.
-Neden yapıyorsun bunu?
-Gör diye, bu yola çıkarsak geri dönüşü yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder