20 Ağustos 2013 Salı

Hazal Kaya Kimdir

hazal kaya

Hazal Kaya Kimdir


Son dönemde yer aldığı tüm projelerde başarıyı yakalayan ve adından sıkça söz ettiren Hazal Kaya'nın biyografisini yazımızın devamında bulabilirsiniz. Özellikle Aşk-ı Memnu ile büyük bir çıkış yakalayan Hazal Kaya daha sonra da Adını Feriha Koydum ile zirveye taşıdı.

1 Ekim 1990′da Gaziantep'te doğan Hazal Kaya lise eğitimini İstanbul İtalyan Lisesinde almıştır. Bilgi Üniversitesi Sahne Ve Gösteri Sanatları Yönetimi, Performans bölümüne 2009 yılında girmiştir ve halen eğitimi devam etmektedir. İlk kez 2007 yılında Genco adlı bir televizyon dizisinde başrol oynadı. Halit Ziya Uşaklıgil'in aynı adlı romanından uyarlanan Aşk-ı Memnu dizisinde Nihal'i canlandırmıştır. 14 Ocak 2011 Show TV'de başladığı Adını Feriha Koydum adlı diziyle ekranlara geri döndü.

Hazal Kaya Boyu Kaç: Hazal Kaya'nın boyu 1.58'dir.
Hazal Kaya Yaşı: Hazal Kaya 1990 doğumludur ve şuanda 22 yaşındadır.

Hazal Kaya'nın Boyu ile ilgili sorulan soruya verdiği cevap:

En son Çağatay Ulusoy'la öpüşme sahnenizde ayaklarınızın altına takoz konulduğu haberiyle basında yer aldınız. Rahatsızlık verdi mi bu haber size?

- Ben bu durumdan gayet memnunum ama o haberde beni rahatsız eden bir durummuş gibi yazılmıştı. Halbuki hep söylüyorum; ben kısa boyluyum, bu halimden de çok mutluyum. Benim altıma takozu koyuyorsun oluyorum 1.75, çekiyorsun 1.58'im. Her türlü rolde oynarım yani. Çağatay 1.88 cm, ne yapalım şimdi yani? Kıvanç Tatlıtuğ'la oynarken de takoz konuluyordu ayağımın altına. Yoksa ben Kıvanç'a sarıldığımda beline kadar geliyorum. Ama “Nihal ve Behlül” olunca mecburuz öyle durmaya. Boyumla dalga geçiyorlar ama ben hayatım boyunca bunun müthiş faydasını gördüm. Okul kantininde hep aralardan en öne geçerdim mesela.

Hazal Kaya Resimleri


hazal kaya

hazal kaya

hazal kaya

hazal kaya

hazal kaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder